View Full Version : Päivää Kaikki!
Aurora SF
27 September 2003, 09:13 AM
Päivää!:D
(Tällä testataan teidän aktiivisuutta)
PS.Freeze ei varmaan ole täällä ja voisimme siis käyttää "laittomia" sanoja ja PALJON!!siistiä...:cool:
Lord Refa
27 September 2003, 09:19 AM
Originally posted by Aurora SF
Päivää!:D
(Tällä testataan teidän aktiivisuutta)
PS.Freeze ei varmaan ole täällä ja voisimme siis käyttää "laittomia" sanoja ja PALJON!!siistiä...:cool:
Kuole huora! :mad: :D
Aurora SF
27 September 2003, 09:24 AM
Originally posted by Lord Refa
Kuole huora! :mad: :D
Vittu!Pitää sanoa päivää!!!Perkele!!:D
Lord Refa
27 September 2003, 09:26 AM
Vittu!Pitää sanoa päivää!!!Perkele!!:D
Ei missään lukenu tota saatana. Ei helvetti. :)
Aurora SF
27 September 2003, 09:29 AM
Ei missään lukenu tota saatana. Ei helvetti. :)
No onhan se nyt saatanan!!Luulis että olis tullu jo edellisessä selväksi että sano ensin päivää ja sitten vasta jotakin muuta paskaa!!!!Ihanaa olla suomalainen, saa kiroilla, juoda, polttaa ja sikailla paljon!:D
Lord Refa
27 September 2003, 09:31 AM
Joo. Ja on mahdotonta saada tätä vitun ruumista mihinkään saatanan kuntoon kun on niin helvetin paskat geenit että perkele.
Aurora SF
27 September 2003, 09:34 AM
Joo. Ja on mahdotonta saada tätä vitun ruumista mihinkään saatanan kuntoon kun on niin helvetin paskat geenit että perkele.
Sullako paskat geenit?Vittu. näkisitpä joskus minut ja vittu jos kuulisit kun yskin...no se taas kyllä johtuu ketjupolttamisesta...sain ysillä diplomin Vuoden Ketjupottaja. Se oli elämäni mahtavin päivä!
Lord Refa
27 September 2003, 09:36 AM
Sullako paskat geenit?Vittu. näkisitpä joskus minut ja vittu jos kuulisit kun yskin...no se taas kyllä johtuu ketjupolttamisesta...sain ysillä diplomin Vuoden Ketjupottaja. Se oli elämäni mahtavin päivä!
Pff. Sulla mitään valittamista oo mulkku. Pitäis itekin alottaa polttaminen, en oo varmaan melkein pariin kuukauteen yhtään polttanu.
Känneistäkin on ainakin puoltoista. Vittu kun ei viitti yksistään mennä ryyppäämään.
Aurora SF
27 September 2003, 09:39 AM
Pff. Sulla mitään valittamista oo mulkku. Pitäis itekin alottaa polttaminen, en oo varmaan melkein pariin kuukauteen yhtään polttanu.
Känneistäkin on ainakin puoltoista. Vittu kun ei viitti yksistään mennä ryyppäämään.
No tässä on kuva meikästä...
Minä taas harrastan juomista yksinään. Tulee tehtyä liikaa ääliömäisiä temppuja kun on seuraa ja sitten saa kuulla sitä ihanaa vittuilua seuraavat 10 vuotta
Lord Refa
27 September 2003, 09:43 AM
No tässä on kuva meikästä...
Minä taas harrastan juomista yksinään. Tulee tehtyä liikaa ääliömäisiä temppuja kun on seuraa ja sitten saa kuulla sitä ihanaa vittuilua seuraavat 10 vuotta
Vittu sä tossa kuvassa oot.
Eikä se oo hauskaa yksin juoda. Ne ääliömäiset temputhan on just minkä vuoks juodaan vittu. :o
Aurora SF
27 September 2003, 09:46 AM
Vittu sä tossa kuvassa oot.
Eikä se oo hauskaa yksin juoda. Ne ääliömäiset temputhan on just minkä vuoks juodaan vittu. :o
Se on melkein meikä...:D
No, muistathan varmaan kun kerroin sen jutun jossa se yks akka kuivas multa "sen"...mulle vittuillan vieläkin siitä ja kaikista parasta on vielä se että tämä henkilö sattuu olemaan anteliaamman puoleinen joten saan siis kuulla PALJON vittuilua yhesta asiasta joka tapahtui yli puoli vuotta sitten!sitä paitsi, jauhan älyttömästi paskaa kännissä...
Lord Refa
27 September 2003, 09:50 AM
Se on melkein meikä...:D
No, muistathan varmaan kun kerroin sen jutun jossa se yks akka kuivas multa "sen"...mulle vittuillan vieläkin siitä ja kaikista parasta on vielä se että tämä henkilö sattuu olemaan anteliaamman puoleinen joten saan siis kuulla PALJON vittuilua yhesta asiasta joka tapahtui yli puoli vuotta sitten!sitä paitsi, jauhan älyttömästi paskaa kännissä...
Viimeks kun olin kännissä... umm.. parempi jättää se sikseen. Anyway. Tässä on mun kuva.
Aurora SF
27 September 2003, 09:53 AM
oi kuinka kaunis oletkaan....:eek: :eek: :eek: saattaapi jopa olla että minunkin oikea kuva täällä joskus näkyy...eipä vaan valokuvana vaan piirroksena...ajattelin vaan kertoa ajoissa että osoisit valmistautua järkytykseen...näytän kuulema narkkarilta...sinänsä ihan siistiä etenkin kun en ole ehtinyt edes koskea huumeisiin...
Lord Refa
27 September 2003, 11:12 AM
Ei se mun kuva ollu. ;)
Vaan yhden haisevan paskiaisen. :p
Tässä on mun kuva. Tai siis, se miltä haluaisin näyttää.
Aurora SF
27 September 2003, 11:16 AM
Näytät varmaan enemmän tältä...
Lord Refa
27 September 2003, 11:19 AM
Näytät varmaan enemmän tältä...
Ja vitut. :mad: :robot: :D
Aurora SF
27 September 2003, 11:21 AM
Sain oikean kuvan susta!
Lord Refa
27 September 2003, 11:22 AM
Sain oikean kuvan susta!
Lähellä, muttei ihan. :p
Aurora SF
27 September 2003, 11:24 AM
Lähellä, muttei ihan. :p
Sinä olet varmasti huonoin valehtelija jonka olen tähän mennessä tavannut:p
Lord Refa
27 September 2003, 11:28 AM
Sinä olet varmasti huonoin valehtelija jonka olen tähän mennessä tavannut:p
Luulit siltikin että se yks kuva oli musta. ;)
Aurora SF
27 September 2003, 11:30 AM
Luulit siltikin että se yks kuva oli musta. ;)
Enkä luullu. Kusetin vaan sua:p :cool:
Lord Refa
27 September 2003, 11:32 AM
Enkä luullu. Kusetin vaan sua:p :cool:
Ihan mitä sanot. ;) :cool:
spessu
27 September 2003, 12:15 PM
:eek:
Aurora SF
27 September 2003, 12:21 PM
Originally posted by spessu
:eek:
Ainoa asia jonka voin sanoa puolustukseksi on se etten ole nukkunut tällä viikolla paljoa paskan vertaa ja join eilen joten olen "palautumis" tilassa...eli sekasin:D
Aurora SF
27 September 2003, 12:48 PM
"Teekkari haalarit, fysioterapia verkkarit. Melkein pyrin teatterikouluun, nuorempana urheilin. Lopetan juomisen, hankin kuntosali kortin. Kasvisrasva jäätelö, sunnuntai kävelyt, laiha kahvi...
Ylihuominen on huomenna tuskin maltan odottaa...Ylihuominen on huomenna ikuista krapulaa..."
Aurora SF
27 September 2003, 01:37 PM
En tiiä sitten ketkä kaikki näki sen olenko idiootti kyselyn mutta sen en ollu minä tällä kertaa vaikka siinä minun nimi olikin...eipä näköjään uskalla enään jättää ns. kavereita kämpille jos itse lähtee jonnekin...
Eclecticonaut
27 September 2003, 03:51 PM
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä. Hankkikaa parempaa luettavaa.
Aurora SF
27 September 2003, 04:19 PM
Originally posted by Eclecticonaut
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä. Hankkikaa parempaa luettavaa.
Ei oo varaa tilata Aku Ankkaa...:(
Lord Refa
27 September 2003, 05:46 PM
Ei oo varaa tilata Aku Ankkaa...:(
*osoittaa sormella ja nauraa* HAA HAA! :D
Aurora SF
27 September 2003, 05:50 PM
*osoittaa sormella ja nauraa* HAA HAA! :D
Turpa kiinni vitun lesbo!:mad:
Lord Refa
27 September 2003, 05:56 PM
Turpa kiinni vitun lesbo!:mad:
Ahma (Wolverine) on suomen suurin näätäeläin.
Ja oon kyllä ihan hetero, kultipuppeli. ;)
Aurora SF
27 September 2003, 05:57 PM
Ahma (Wolverine) on suomen suurin näätäeläin.
Ja oon kyllä ihan hetero, kultipuppeli. ;)
HA HAH HAHAHA HAHAHAHA!!!!!!!:D :D :D :D
Eclecticonaut
27 September 2003, 06:00 PM
En minä Aku Ankkaa tarkoittanut, itse lopetin sen roskalehdeksi muuttuneen aviisin tilaamisen melkein 2 vuotta sitten... sen sijaan Helsingin Sanomat, Tiede, Tekniikan maailma sekä Tähdet ja avaruus -lehti tulevat edelleen.
Tiesittekö, että feministit saavat pian oman lehtensä Ankkalinnasta? Kuulemma Aku Ankassa esiintyy liian vähän naispuolisia hahmoja, joten rupeavat myymään Iines -sarjakuvalehteä... :rolleyes:
Aurora SF
27 September 2003, 06:02 PM
En minä Aku Ankkaa tarkoittanut, itse lopetin sen roskalehdeksi muuttuneen aviisin tilaamisen melkein 2 vuotta sitten... sen sijaan Helsingin Sanomat, Tiede, Tekniikan maailma sekä Tähdet ja avaruus -lehti tulevat edelleen.
Tiesittekö, että feministit saavat pian oman lehtensä Ankkalinnasta? Kuulemma Aku Ankassa esiintyy liian vähän naispuolisia hahmoja, joten rupeavat myymään Iines -sarjakuvalehteä... :rolleyes:
Rovaniemeläisenä luen ainoastaan Lapin Kansaa mutta vain sarjikset...:D :p
Eclecticonaut
27 September 2003, 06:08 PM
Noh, ei noistakaan lehdistä omalla nimelläni tule kuin viimeinen, kaikki muut tulee muille perheenjäsenille ja hankin tiedeuutiseni pääasiallisesti netistä.
Ja tamperelaisena luen toki Aamulehteä (vaan en ilmaisjakelulehti Tamperelaista), joka kuuluu samaan Alma Media -konserniin Lapin Kansan kanssa.
Aurora SF
27 September 2003, 06:10 PM
Minä en ole sanomalehti ihmisiä, eihän niillä voi edes p*rsettä pyyhkiä:D
Lord Refa
27 September 2003, 06:11 PM
Kyllä tiedän. Oli akkarissakin mainos.
Melkonen floppi tulossa. Ei helvetti noita frigidejä feministihuoria kun kaikkea päähänsä saa.
Eclecticonaut
27 September 2003, 06:14 PM
Melkonen floppi tulossa. Ei helvetti noita frigidejä feministihuoria kun kaikkea päähänsä saa.
Jep. Onneksi Keno Don Rosa pelastaa, marraskuussa taitaa tulla seuraava suomenkielinen, kovakantinen kokoelmateos... nykyään en muita Disney-tuotteita ostakaan.
Kaikki AATK:t löytyy nroon 251 asti, sitten lopetin senkin kun hinnat alkoivat nousta ja tarinat huonontua.
El-Diablo
27 September 2003, 07:43 PM
Uutta Don Rosaa? Yes please.
Aurora SF
27 September 2003, 08:44 PM
Sovinisti paska...:alien:
sinclair
28 September 2003, 01:56 PM
Näytätte yhtä kauniilta, mitä tämän ketjun kieliasu...
PunyMan
28 September 2003, 02:44 PM
Heti hyppii hiiret pyödillä kun kissa on poissa. :shadow1:
Eclecticonaut
28 September 2003, 02:59 PM
Nostetaan kissa pöydälle Lapinlahden lintujen tyyliin Valkeakosken kaupunginvaltuuston kokouksessa. :D
El-Diablo
28 September 2003, 10:41 PM
Ei voi ees rauhassa koneella olla, kun kissat riehuvat.
Aurora SF
29 September 2003, 12:14 AM
Originally posted by sinclair
Näytätte yhtä kauniilta, mitä tämän ketjun kieliasu...
Tiedän...suomen kielentaitoni ei ole kovin hyvä....;)
Freeze
21 March 2007, 12:38 PM
PS.Freeze ei varmaan ole täällä
Guess what boy's, I'm back ... :shadow2:
spessu
21 March 2007, 05:17 PM
Heh joo, moro moro :)
Enpä olisi osannut tänne kurkistaa, ellei tuo maili ois ilmoittanut uusista viestistä.
Jokkari
24 March 2007, 02:14 AM
kai sit viel hengissä ollaan. freezeki vielä hengissä todella huolestuttavaa.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.